ambasadorki

Maffashion Ambasadorką nowego modelu torebki Sabriny Pilewicz

Znana blogerka modowa została Ambasadorką nowego modelu torebki Sabriny Pilewicz.

Czytaj więcej…


Socha, Rosati i Bieniuk na konferencji marki AVON

12 maja w restauracji Villa Foksal miało miejsce śniadanie prasowe, podczas którego zaprezentowane zostały nowe linie kosmetyków AVON.

Czytaj więcej…

Spotkanie z ambasadorkami Herbalife Triathlon Gdynia 2014

Małgorzata Foremniak, Katarzyna Glinka, Karolina Gorczyca oraz Agnieszka Sikora-Paw spotkały się w środę na konferencji prasowej w Centrum Olimpijskim.

Czytaj więcej…

Socha i Różczka na Flash Fashion w Gliwicach

29 marca w gliwickim Centrum Handlowym Forum odbyło się modowe show Flash Fashion

Czytaj więcej…

Spotkanie z Ambasadorkami Herbalife Triathlon Gdynia 2014

Organizatorzy Herbalife Triathlon Gdynia ogłosili rok 2014 rokiem kobiet w triathlonie.

Czytaj więcej…

Akcja „Jajko mądrzejsze od kury” z udziałem gwiazd

W piątek w Centrum Handlowym Targówek Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości zorganizowała przedświąteczną akcję pt. "Jajko mądrzejsze od kury"

Czytaj więcej…

Gwiazdy na konferencji akcji „Piękna bo zdrowa”

Jak co roku podopieczne agencji TOO PR wspierają Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości zajmującą się profilaktyką raka szyjki macicy i raka jajnika. W tym roku dwie z nich przygotowują się do udziału w sztuce teatralnej, której premiera ma się odbyć podczas gali podsumowującej  ogólnopolską kampanię społeczną Piękna bo zdrowa. 30 października podczas konferencji prasowej ruszyła trzecia odsłona kampanii organizowanej przez Kwiat Kobiecości i magazyn Glamour. Zainicjowały ją  ambasadorki kampanii, wśród których znalazły się: Katarzyna Pakosińska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Beata Sadowska i Maja Hirsch. Po raz pierwszy w historii Organizacji jej ambasadorki postanowiły wystawić sztukę, z której część dochodów z biletów zostanie przekazana na działania statutowe Kwiatu Kobiecości. Premiera sztuki „Honeymoon” odbędzie się podczas gali podsumowującej  kampanię 31 stycznia 2013 roku. „Honeymoon” jest historią o trzech kobietach. Christine (Aleksandra Mikołajczyk) chorowała na raka szyjki macicy, rozwiodła się, ale wciąż pragnie przeżyć wielką miłość. Linda (Natalia Lesz) to uwodzicielka, która wykorzystuje mężczyzn do własnych celów. Do ich grona dołącza zdradzona żona Barbara (Olga Bończyk). Kobiety wypłakują swoje smutki, snują refleksje dotyczące mężczyzn, pocieszają się wzajemnie, topiąc żale w kolejnych kieliszkach szampana. W końcu okazuje się, że życie każdej z pań zmienia się diametralnie. Wzruszająca i zabawna komedia obyczajowa, opierająca się na humorze słownym i sytuacyjnym. Zobaczcie fotorelację z konferencji! [nggallery id=743 template=carousel images=3]

Czytaj więcej…

Gwiazdy na premierze nowych kosmetyków AA

W klubie Capitol odbyła się premiera nowej linii kosmetyków AA Technologia Wieku, których ambasadorkami zostały Małgorzata Braunek i Monika Brodka.

Czytaj więcej…

Heidi Klum w kuchni i o kuchni

Setna rocznica istnienia koncernu Franke jest wspaniałą okazją, aby odświeżyć wizerunek i sposób komunikacji. Heidi Klum będzie wspierać te działania w roli globalnej ambasadorki marki Franke.

Czytaj więcej…

Top modelka Ambasadorką

Liya Kebede została nową twarzą marki L'Oreal Paris.

Czytaj więcej…

Kożuchowska chwali się fryzurą

Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych  aktorek została pierwszą w Polsce ambasadorką BioSilk.

Czytaj więcej…

Anna Jagodzińska biżuteryjną twarzą

23-letnia top modelka, należąca do światowej czołówki najbardziej pożądanych twarzy w świecie mody zdecydowała się na współpracę z marką biżuteryjną YES.

Czytaj więcej…