www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Sesja wizerunkowa marki Muses Urbańska & Komornicka

Zobaczcie kulisy sesji wizerunkowej marki Muses Urbańska & Komornicka, która odbyła się 13 września. W sesji udział wzięły: Natasza Urbańska, Marta Szuławiak Turska, Yimi Salma Audu i Favour Tamar Peters.

 

„La donna è mobile” (kobieta zmienną jest) – tytuł arii opery Giuseppe Verdiego Rigoletto idealnie odzwierciedla idę, która towarzyszyła Agnieszce Komornickiej i Nataszy Urbańskiej podczas tworzenia propozycji na jesień/zimę 2013/2014.

MOBILE to kolekcja dla kobiet, które lubią się zmieniać, lubią bawić się modą, kochają ruch i jednym ruchem dokonują zmian… bo dzięki ubraniom z kolekcji MOBILE zyskują więcej możliwości.

Jesień i zima w MUSES to pełnia różnorodnych form, które w zależności od nastroju czy też  okazji można zmienić (przykładem jest tuniko-sukienka czy też swetro-sukienka). Rękawy ¾, pomarańczowe lamówki pojawiające się w różnych miejscach na ubraniu to cechy charakteryzujące kolekcję. Elegancka, ponadczasowa czerń, camel czy też odcienie brązu to kolory dominujące w MOBILE.

– Ruch towarzyszy mi od kiedy sięgam pamięcią. Żyję na pełnych obrotach, jestem w ciągłym pędzie i bywa i tak, że w ciągu dnia pojawiam się w kilku miejscach. Często jednego dnia muszę kilkakrotnie się przebierać. Kolekcja MOBILE to rozwiązanie idealne dla mnie J) Jednego dnia mogę wystąpić w tej samej a jednak innej kreacji, co szczególnie sprawdza się podczas podróży!” – Natasza Urbańska.

MUSES i tym razem bazuje na tkaninach wysokiej jakości takich jak wełna, kaszmir, angora i jedwab. Uzupełnieniem kolekcji są długie rękawiczki, „donaldowe” czapki i turbany.

MOBILE inspirują i pobudzają modową wyobraźnię.

Bądź tej jesieni tajemnicza i pewna siebie oraz zmienna jak każda kobieta.


Wpisz komentarz

Podobne posty:

/* */?>