www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Reklama Internetu UPC, w której występuje Pakosińska, wprowadza widzów w błąd

Nie jest to wina Katarzyny, jednak rozczarowani klienci na pewno nie będą teraz jej fanami.


„UPC Polska rozpoczęła kolejną kampanię z Katarzyną Pakosińską reklamującą internet 25 Mb/s za 35 zł miesięcznie. Mimo że poprzedni spot promujący tę ofertę został negatywnie oceniony przez Komisję Etyki Reklamy.

W nowej reklamie bezprzewodowego internetu o przepustowości 25 Mb/s Katarzyna Pakosińska ponownie wciela się w podwójną rolę: naiwnej blondynki i rozsądnej brunetki. Rozmowę tych bohaterek uzupełnia informacja, że internet 25 Mb/s jest obecnie dostępny już za 35 zł miesięcznie – przy czym jedynie dla nowych klientów i wyłącznie w pakiecie z telefonem i telewizją. Te szczegółowe dane są jednak prezentowane tylko jako niewielki napis na planszy pod koniec spotu. UPC rozpoczęła kampanię w takiej formie, mimo że poprzednia reklama internetu 25 Mb/s (wtedy za 39 zł miesięcznie) – utrzymana w identycznej konwencji rozmowy „podwójnej” Katarzyny Pakosińskiej – została negatywnie oceniona przez Komisję Etyki Reklamy, która otrzymała skargę dotyczącą tego spotu. Komisja uznała, że przekaz był nieczytelny i wprowadzał odbiorców w błąd” – donoszą „Wirtualnemedia”.

Znawców świata reklamy nie dziwi fakt, że zazwyczaj świadomie wprowadza się klienta w błąd, balansując na granicy prawa. Czy Katarzyna będzie utożsamiana z takim niedomówieniem? Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku gwiazd reklamujących loterię, która wymagała wysyłania kosztownych smsów. Miejmy nadzieję, że  Pakosińska nie straci przez to fanów.


Wpisz komentarz

Podobne posty:

/* */?>