www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Polacy ufają Maryli Rodowicz

W wyniku tegorocznych badaniach European Trusted Brands, przeprowadzonych przez Reader’s Digest okazało się, że Polacy najbardziej ufają artystom sceny muzycznej o solidnym dorobku. W czołówce znalazła się Maryla Rodowicz.


W badaniach sprawdzających zaufanie opinii publicznej artystka znalazła się wśród takich muzyków jak Krzysztof Penderecki, Stanisław Sojka i Piotr Rubik.
Marylę Rodowicz bardzo ucieszyły te badania: „Uważam to za wyróżnienie i zaszczyt, w końcu to właśnie dla tych wszystkich ludzi tworzę”.
Gratulujemy!!!
http://www.marylarodowicz.pl/

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Jego organizatorem jest Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands
porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do różnych aspektów życia.

Badanie European Trusted Brands przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna trzynasta już edycja badania została przeprowadzona w 12 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia i Szwajcaria. Wzięło w nim udział 18 314 respondentów.
Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji. W Polsce badanie przeprowadzono metodą on-line. Analizie poddano 1049 ankiet. O wyborze decydował spontaniczny, niczym niesugerowany wybór respondentów.


Wpisz komentarz

Podobne posty:

/* */?>