www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Maja Sablewska nową gwiazdą marki Rimmel!

Co łączy Maję Sablewską z supermodelką Kate Moss, piosenkarką Sophie Ellis-Bextor i Lily Cole? Współpraca z marką Rimmel!

Wymienione wyżej światowe gwiazdy to twarze marki kosmetycznej. Polska menadżerka – właśnie została doradcą wizerunku marki Rimmel.

Firma COTY Polska oficjalnie potwierdziła, że Maja Sablewska została wybrana na doradcę wizerunku marki RIMMEL w Polsce. Zadaniem najsłynniejszej menadżerki w kraju będzie promowanie wolności w wyrażaniu siebie poprzez makijaż i popularyzacja stylu London Look w Polsce.

Jako doradca wizerunkowy marki Maja będzie m.in. brała udział w sesjach makijażowych i modowych w stylu London Look, pomoże wybierać odcienie kosmetyków RIMMEL, które będą wprowadzane do Polski. Maja będzie promować wolność w wyrażaniu siebie poprzez makijaż nawet na swoim blogu, na którym będzie pokazywać jak rozwija się styl London Look w Polsce, a także dzielić się swoją opinią na temat nowych kosmetyków RIMMEL i bieżącymi informacjami na swój temat.

Skąd taki wybór takiego doradcy? Według badań wykonanych dla COTY Polska przez Analytics and Insight, dział badań MEC w okresie kwiecień-czerwiec 2011, Maja Sablewska jest najbardziej dopasowaną polską gwiazdą do marki RIMMEL i stylu London Look. Blisko 70% kobiet w wieku 16-34 deklaruje, że podoba im się makijaż managerki, ponad 60% uważa, że Maja świetnie się ubiera, duża część z nich chce naśladować jej styl. Polska jest pierwszym krajem, w którym RIMMEL zdecydował się na wprowadzenie funkcji lokalnego doradcy wizerunkowego.

– W gronie znanych osób wspierających swoim wizerunkiem markę RIMMEL brakowało nam Polki, osoby, która tutaj na miejscu będzie promować London Look i wartości bliskie marce RIMMEL. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Mają Sablewską, ponieważ jest ona osobą, która nie tylko pięknie nosi makijaż, ale też wyznacza trendy, inspiruje i jak nikt inny zachęca Polki do tego, by były autentyczne i cieszyły się wolnością w wyrażaniu własnej osobowości. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie miała doskonałe efekty – mówi Agnieszka Majewska, dyrektor marketingu COTY Polska.

– Przyjęłam propozycję Rimmel, bo mamy wspólny cel – wolność w wyrażaniu siebie poprzez własne wartości i własny styl. Zawsze uważałam, że makijaż wiele o nas mówi, oczy są zwierciadłem duszy. Na własnym przykładzie przekonałam się, że jeśli posłuchamy serca, to wyrażenie siebie okaże się proste. Rimmel i ja chcemy poprzez współpracę zrealizować rzeczy, które są wartościowe i mają sens, rzeczy, które dają mi energię i sprawiają, że chcę robić coś nie tylko dla siebie. Cieszę się, że pracuję z marką, której kosmetyków na co dzień używam – mówi Maja Sablewska.

aka


Wpisz komentarz

  1. 13 września 2011 15:31

    tola28:

    za dużo wydała w LA i szuka jak dorobić na boku!

  2. 13 września 2011 15:32

    brat pitt:

    a ten znaczek co znaczy? za 3 dychy? to tanio 😛

Podobne posty:

/* */?>