www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Magdalena Różczka ambasadorką C.H. Forum w Gliwicach

Gliwickie Centrum Handlowe FORUM wykorzysta wizerunek znanej aktorki Magdaleny Różczki w tegorocznych działaniach promocyjno-reklamowych.

 

Już niebawem ukażą się pierwsze reklamy nowej kampanii, która jest inspirowana motywami filmowymi oraz cytatami z klasyki filmowej.

Symbole i motywy znane ze światowego kina posłużyły do stworzenia sekwencji reklamowych, rozpisanych według kalendarza handlowego i odróżniających się klimatem gatunków filmowych (komedia romantyczna, film gangsterski, sensacyjny czy fantasy). Osią wizualizacji jest postać Magdaleny Różczki, której współczesne stylizacje nawiązują do znanych kobiecych ról filmowych lub wizerunku gwiazd światowej kinematografii.

Wszystko utrzymane jest w modnej stylistyce, nowoczesnej formie fotografii fashion, która dzięki charakterystycznym akcentom zdradza kinowe inspiracje. Efekt to pokazanie różnych typów i temperamentów kobiecych nawiązujących do poszczególnych akcji handlowych. Slogany stanowić będą parafrazę tytułów lub łączyć kontekst filmowy i handlowy.

Celem naszej najnowszej kampanii jest konsekwentne pozycjonowanie centrum i wyeksponowanie jego oferty. Przeprowadzone w ub. roku badania, zrealizowane przez pracownię GfK Polonia, dowiodły, że przez naszych klientów jesteśmy postrzegani przede wszystkim jako obiekt o przewadze marek modowych i z sektora urody. Klienci doceniają poziom i spójność dotychczasowych kampanii reklamowych, w których aktorki odgrywały kluczową rolę. Oprócz tego w planach na ten rok mamy dwie loterie, w których nagrodami są podróże do miast słynących z filmowych festiwali – tłumaczy Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzająca CH FORUM w Gliwicach, Jones Lang LaSalle.

Za koncepcję kampanii i realizację sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć sesyjnych jest znany fotograf Krzysztof Opaliński. Stylizację do sesji opracowała Agnieszka Ścibior, a wizażem i fryzurami zajmowali się Julita Jaskółka, Kacper Rączkowski i Adam Szaro.

Pierwsze reklamy z wizerunkiem nowej gwiazdy CH FORUM zostaną wyemitowane na przełomie lutego i marca. Przez cały rok w sezonowych odsłonach ukazywać się będą w różnych kanałach, w tym m.in. na nośnikach zewnętrznych (ściany wielkoformatowe, billboardy) oraz nośnikach zlokalizowanych na terenie obiektu (w tym citylighty i ekrany digital signage).

 

 

 

 

Część budżetu centrum przeznaczy na prasę, głównie regionalną. Za sprawą planowanych wydarzeń i działań PR, postać Magdaleny Różczki w kontekście CH FORUM pojawi się także w ogólnopolskiej prasie typu life style oraz w mediach społecznościowych.

Magdalena Różczka jest kolejną przedstawicielką show-biznesu, która swoim wizerunkiem wspiera CH FORUM. Przed nią w reklamach gliwickiego centrum wystąpiły Małgorzata Socha, Ola Kuligowska, Magda Mołek oraz Agnieszka Włodarczyk.


Wpisz komentarz

Podobne posty:

/* */?>