www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Lidia Popiel przeciwko ucieczkom

Lidia Popiel wystąpiła w roli matki poszukującej swojego syna (w słynnej klubokawiarni Warszawa Powiśle), w nowej kampanii fundacji ITAKA „Nie uciekaj” skierowanej do młodzieży.

Według statystyk policyjnych, każdego roku ucieka z domu około 5.000 nastolatków. Celem kampanii jest ograniczenie liczby ucieczek z domu, które są główną przyczyną zaginięć wśród nieletnich.

Kampania rozpoczęła się 21 maja piknikiem rodzinnym z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka Zaginionego w parku im. gen. Sowińskiego na Woli w Warszawie. Działania edukacyjne i promocyjne potrwają przez całe wakacje do połowy września. Spot reklamowy, zrealizowany pro bono przez agencję Young & Rubicam Brands, promuje całodobowy, bezpłatny numer 116 000, pod którym można zgłosić zaginięcie osoby nieletniej. Linia jest kierowana zarówno do rodziców, jak i nastolatków, które uciekły z domu lub to planują. Film emitowany będzie latem w stacjach TVP 1, TVP 2, TVP Kultura oraz TVN. Natomiast plakaty z numerem telefonu 116 000 pojawią się w środkach komunikacji miejskiej o numerze 116 w Warszawie, Gdańsku, Sosnowcu, Opolu, Lublinie oraz Rzeszowie.

W Warszawie na dwa tygodnie w lipu zawisną bilbordy promujące numer. ITAKA przygotowała także nową odsłonę serwisu www.nieuciekaj.pl, zawierającego dwie oddzielne strefy: dla rodziców i opiekunów oraz nastolatków. We współpracy z portalem gazeta.pl Fundacja uruchomi forum eksperckie „Ucieczki nastolatków”, na którym psycholodzy Itaki będą odpowiadać na pytania rodziców. Dzieci i nastolatki mogą uzyskać pomoc psychologa za pośrednictwem komunikatora.

aka

popiel_lidia
źródło:kampaniespoleczne.pl


Wpisz komentarz

Podobne posty:

/* */?>