www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Kolekcja duetu Paprocki & Brzozowski na sezon wiosna/lato 2014

Zapraszamy do obejrzenia kolekcji duetu Paprocki & Brzozowski na sezon wiosna/lato 2014, której pokaz odbył się 22 listopada. Na wybiegu wystąpiła m.in. Kamila Szczawińska.

 

 

Najnowsza kolekcja duetu paprocki&brzozowski to nowoczesna mieszanka glamouru i sportu. Projektanci z okazji 13-lecia marki odświeżają swoje ulubione kobiece fasony, z którymi są kojarzeni, łącząc je z prostymi, quazi sportowymi bluzami i żakietami. Metalowe zamki wszywają w szyfony, zwiewne szarfy zderzają z twardymi kontrafałdami. Tradycyjnie, to właśnie ujarzmiony kontrast był punktem wyjścia dla całej kolekcji. Dopasowane fasony kontra oversize‘owe formy. Architektoniczne tkaniny kontra płynące szyfony. Błyszczące żakardy versus matowe żorżety.

„Romantyzm i glamour to hasła najlepiej charakteryzujące naszą najnowszą wiosenno/letnią kolekcję. Chcieliśmy, aby – tak jak my – ta kolekcja była pełna kontrastów, a także naszych ulubionych patentów. Po 13 latach współpracy przyszedł moment na małe podsumowanie, ale też na nową energię i zupełnie świeże pomysły oraz kolory“  – powiedział Marcin Paprocki.

„Pracujemy przede wszystkim z kobietami i dla kobiet, uczymy się ich każdego dnia. Tworzymy ubrania, w których chcielibyśmy, aby nasze klientki czuły się jeszcze bardziej kobieco i seksownie. Kto nie lubi czuć sie pewnie w ubraniu i jednocześnie uwodzić? Kto nie lubić usłyszeć komplementu? Ubrania muszą podkreślac atuty, przenosić nas w inny świat. Nie przebierać, ale ubierać w swoisty sposób. Moda jest grą – albo lubisz w nią grać, albo nie“dodaje Mariusz Brzozowski.

W najnowszej kolekcji pojawiają się nawiązania do młodzieżowego, niezobowiązującego stylu rodem z lat  80. i 90. –  oversize‘owe tuniki, szerokie spodnie, luźne rękawy i eksperymenty z długością do połowy łydki. Jedną z inspiracji była ekstremalnie wyrazista kobiecość ze zdjęć Helmuta Newtona. Posągowa piękność, uwodzicielka z czerwonymi ustami i paznokciami.

Tym razem eksperymentujemy z estetyką z lat 80. i 90., z czasem w którym najintensywniej dojrzewaliśmy estetycznie. To był dla nas ważny okres, kiedy to artystycznie kształtowała się nasza wrażliwość. Uczyliśmy się wtedy w liceach plastycznych. Malowaliśmy obrazy, rysowaliśmy pastelami, rzeźbiliśmy. Mariusz robił ceramikę, Marcin witraże“mówią projektanci.

Kolekcja podzielona została na dwa, wymieszane ze sobą segmenty – młodsza i energiczna (premierowa linia DAY by paprocki&brzozowski) oraz  klasyczna, znana od 13 lat marka paprocki&brzozowski – made in poland.

Kolekcji towarzyszą damskie i męskie torby uszyte z najlepszej jakości skór, pochodzące z najnowszej kolekcji paprocki&brzozowski by Sagan.

Tradycyjnie do pokazu wykorzystano biżuterię APART i buty KAZAR, a także okulary udostępnione przez Salon Moko61.


Wpisz komentarz

  1. 26 listopada 2013 18:12

    Mar:

    Podoba mi się ta kolekcja klasyczna,biżuteria przepiękna!

Podobne posty:

/* */?>