www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Gwiazdy kupują mądrze!

Agnieszka Grochowska, Adam Woronowicz, Magda Mołek i Marcin Dobrociński zachęcają, by kupując – jednocześnie dawać i pomagać!

Wszyscy oni są bowiem Ambasadorami Fundacji Rak’n’Roll, która zachęca w tym roku do wyboru podarunków, które oprócz walorów estetycznych i emocjonalnych niosą za sobą także dodatkową wartość – pomoc innym, czyli do zakupu „prezentów zaangażowanych społecznie”.

Takim prezentem może być rak’n’rollowa bransoletka, na czerwonym rzemyku, która powstała we współpracy Fundacji Rak’n’Roll i firmy Lilou. Gadżet już stał się swoistym talizmanem rak’n’rollowców, rozpoznawalnym znakiem wszystkich tych, którzy w walce z rakiem idą pod prąd krzycząc „odwal się raku!”. Środki, które zostaną pozyskane ze sprzedaży bransoletek zostaną przeznaczone na „uczłowieczenie” poczekalni w przychodniach onkologicznych, które są zwykle szare, zatłoczone i przygnębiające – nazywane często poczekalniami śmierci. Pomalowanie poczekalni, wstawienie kolorowych, „optymistycznych” mebli, czy wyposażenie w telewizory i sprzęt Hi-Fi, pozwoli choć odrobinę umilić czas czekającym na wizytę pacjentom oraz odwrócić ich uwagę od bieżącego problemu, z którym tam przychodzą.

Rak’n’rollową bransoletkę można kupić w butiku Lilou w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu, a także za pośrednictwem strony internetowej www.lilou.pl. Cena bransoletki w zależności od wybranego rodzaju to 65 i 80 zł.

aka

magda-molek-foto-mwmedia

marcin-dorocinski-foto-mwmedia

adam-woronowicz-foto-mwmedia


Wpisz komentarz

Podobne posty:

/* */?>