www.topstars.pl

Najlepsze zdjęcia w sieci!

Bądź z nami na salonach!

Anna Kerth: Polacy są za biedni, żeby kupować tanie ubrania

Aktorka chętnie kupuje ubrania z sieciówek. Muszą mieć jednak dobrą jakość i klasyczny styl. Anna Kerth nie ukrywa, że lubi też marki premium, są one bowiem gwarancją wysokiej jakości wykonania i mogą służyć przez kilka sezonów. Chętnie łączy ubrania ekskluzywnych marek i te z sieciówek w jednej stylizacji.

foto: MWMEDIA

Anna Kerth jest zwolenniczką ponadczasowej, klasycznej elegancji. Twierdzi, że taki styl najlepiej pasuje do jej sylwetki i typu urody. Chętnie nosiłaby mocniejsze, odważniejsze kolory i nieco inne fasony, zdaje sobie jednak sprawę z tego, że nie wyglądałaby w nich tak dobrze. Zdaniem aktorki klasyczne stylizacje mają też jeszcze inną zaletę.

– Klasyka czy stonowane kolory zawsze się sprawdzają, niezależnie od tego, czy idziemy na jakąś premierę, czy na skromniejszy obiad – mówi Anna Kerth agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W szafie aktorki można znaleźć zarówno ubrania luksusowych marek, jak i pochodzące z popularnych sieciówek. Anna Kerth chętnie kupuje tańszą odzież, pod warunkiem że odznacza się ona wysoką jakością wykonania. Lubi też łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji.

 Lubię sieciówki, jeżeli mają dobrą jakość i jeżeli są klasyczne, bo najbardziej w to celuję. Jeżeli jest więc dobra jakość, to nie mam problemu z sieciówkami mówi Anna Kerth.

Aktorka nie ukrywa jednak, że lubi też ubrania z segmentu premium, są one bowiem dobrej jakości. Aktorka wyznaje zasadę, że nie stać jej na kupowanie rzeczy tanich.

– Nie jestem materialistką, natomiast od dziecka byłam uczona takiej zasady, która możliwe, że jest maksymą Polaków, że jesteśmy za biedni, żeby kupować tanio. Wydaje mi się, że dobrze jest mieć coś bardzo dobrego. Nawet jeśli to kosztuje dużo pieniędzy, to można te rzeczy użyć później wielokrotnie – mówi Anna Kerth.

Aktorce bardzo podobają się propozycje nowej na polskim rynku marki Tallinder, która plasuje się pomiędzy popularnymi sieciówkami a markami z segmentu premium.


Wpisz komentarz

Podobne posty:

/* */?>